Что Ты хочешь узнать ?

День Конституции Украины


28 июня 
День Конституции Украины  

28 июня 1996 года Верховная Рада Украины приняла новую Конституцию
Украины — первую Конституцию независимого украинского государства.
Конституция 1996 года действует на Украине и в настоящее время.




Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов"їну.

Я — українець. Є у мене право 
на рідну мову та свою державу, 
на гордий прапор золотисто-синій, 
на щастя жити у такій країні. 

Я — українець. Право знати маю 
про тих, кого героями вважаю, 
що людство рятували від руїни, — 
синів і дочок, гідних України. 

Я — українець. Хочу право мати
 завжди усе, що думаю, казати, 
на незалежну та міцну державу,
 на все, що гарантовано по праву. 

Я — українець. І моє це право 
любити землю горду й величаву, 
та дух свободи набирати в груди.
 Я — українець. Був ним, є, і буду!

праздники

Комментариев нет:

Отправить комментарий